Kariéra

INSCOM je makléřským specialistou pojištění pohledávek. Na trhu jsme déle než deset let a za tu dobu jsme se stali jedním z lídrů českého trhu. Spravujeme okolo 130 pojistek významných společností. Stabilní, menší tým propojuje kulturu rodinné firmy s know-how globálních firem.

Volná pracovní místa


Obchodník / konzultant kreditního managementu (B2B)


Inzerát ke stažení zde

Rozšiřujeme obchodní oddělení, kam hledáme kolegyni / kolegu na pozici Makléřský obchodník pojištění pohledávek, odpovědného za rozšiřování zákaznického portfolia.

Jaké budou Vaše hlavní úkoly?

  • osobní setkání se zákazníky, podložená e-mailovým a telefonickým kontaktem
  • prezentace specializované makléřské společnosti a přidané hodnoty nabízených zprostředkovatelských služeb v oblasti pojištění pohledávek
  • získávání podepsané Plné moci (Pověření) k zastupování zákazníka naší makléřskou společností, včetně Makléřské smlouvy
  • poradit s jednoduchými dotazy; zodpovězení složitějších s pomocí našeho týmu správkyň pojistných smluv na pojištění pohledávek
  • získání informací / podkladů pro                                                                   

a) Maximalizaci pojistných limitů na odběratele zákazníka

b) zpracování Auditu pojistné smlouvy (zákazníci s uzavřenou pojistkou)

c) přípravu Výběrového řízení na pojišťovnu pohledávek (zákazníci s i bez pojistky)

Váš profil

  • min. středoškolské vzdělání, ovládáte práci s MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point) a internetem
  • komunikativnost, samostatnost, schopnost pracovat v týmu
  • řidičské oprávnění skupiny B; zkouška z odborné způsobilosti (tu je možné složit až po nástupu); znalost angličtiny není nezbytná
  • schopnost oslovování nových zákazníků

Co nabízíme

  • menší dynamický tým, vysokou úroveň znalostí; zaškolení (pojišťovny jsou jen čtyři)
  • přímý kontakt se zákazníkem /správce pohledávek, účetní, finanční ředitel, nebo majitel/
  • komunikaci s pojišťovnami s globálním přesahem
  • výběr produktu od více pojišťoven, nikoliv jeho prodej; nebýt „jedním ze sta zaměstnanců finanční fabriky“
  • fixní mzda, plus ohodnocení v závislosti na výkonu; flexibilní začátek a konec pracovní doby (fix 9-16 hodin)
  • možnost Home Office až 3 dny v týdnu, stravenkový paušál,
  • 5 týdnů dovolené, možnost kariérního růstu
  • služební auto, notebook (+profi domácí monitor), mobilní telefon, s profesionální náhlavní soupravou,
  • 3měsíční zkušební dobu, kancelář blízko metra Flora, nástup možný ihned

Máte-li chuť pracovat pro přední poradenskou společnost v oblasti pojištění pohledávek, zašlete nám, prosím, Váš životopis na tomas.jandera@inscom.cz.

 


Account Manager / Správce pojistných smluv


Inzerát ke stažení zde

Rozšiřujeme správní oddělení, kam hledáme kolegyni / kolegu na pozici Správce pojistných smluv, odpovědného za vztahy se stávajícími zákazníky.

Jaké budou Vaše hlavní úkoly?

  • e-mailový a telefonický kontakt se zákazníky, včetně výročního osobního setkání
  • konzultace a zprostředkování požadavků zákazníků na pojišťovny a pomoc s jejich řešením, včetně požadavků plynoucích z námi vygenerovaných reportů z on-line systémů pojišťoven
  • býti poradcem / průvodcem zákazníka (pojistné programy, povinnosti plynoucí z pojistných smluv, on-line systém pojišťovny, hlášení obratu, zadávání žádostí o limity na odběratele, ...) a pomocníkem (při maximalizaci pojistných limitů, při řešení pojistných událostí, …) v oblasti pojištění pohledávek
  • práce s on-line systémy pojišťoven (podobné elektronickému bankovnictví)
  • spolupráce se zákazníkem, s cílem maximalizace přínosu jejich investice do pojištění pohledávek a spokojenosti s produktem
  • výroční projednání obnov pojistných smluv se zákazníky i s pojišťovnou

v další fázi:

  • zpracování výběrových řízení na pojišťovnu pohledávek
  • audit stávajících pojistných smluv u nově získaných zákazníků
  • informování a edukace klientů v oblasti pojištění pohledávek

Váš profil

  • min. středoškolské vzdělání, ovládáte práci s MS Office (Word, Excel, Outlook) a internetem
  • komunikativnost, samostatnost, schopnost pracovat v týmu
  • řidičské oprávnění skupiny B; zkouška z odborné způsobilosti (tu je možné složit až po nástupu); znalost angličtiny není nezbytná
  • pokud by Vás zajímalo i oslovování nových zákazníků, nebo oblast Credit Managementu, je možné přizpůsobit náplň práce, resp. její podíl, i těmito směry

Co nabízíme

  • menší dynamický tým, vysokou úroveň znalostí; zaškolení (pojišťovny jsou jen čtyři:) )
  • přímý kontakt se zákazníkem /správce pohledávek, účetní, nebo finanční ředitel/
  • komunikaci s pojišťovnami s globálním přesahem
  • výběr produktu od více pojišťoven, nikoliv jeho prodej; nebýt „jedním ze sta zaměstnanců finanční fabriky“
  • fixní mzda plus ohodnocení v závislosti na výkonu; flexibilní začátek a konec pracovní doby (fix 9-16 hodin)
  • možnost Home Office až 3 dny v týdnu, stravenkový paušál,
  • 5 týdnů dovolené, možnost kariérního růstu
  • notebook (+profi domácí monitor), mobilní telefon, s profesionální náhlavní soupravou, sdílené služební auto
  • 3měsíční zkušební dobu, kancelář blízko metra Flora, nástup možný ihned

Máte-li chuť pracovat pro přední poradenskou společnost v oblasti pojištění pohledávek, zašlete nám, prosím, Váš životopis na tomas.jandera@inscom.cz a do předmětu uveďte Správce smluv.