Kariéra

INSCOM je makléřským specialistou pojištění pohledávek. Na trhu jsme déle než deset let a za tu dobu jsme se stali jedním z lídrů českého trhu. Spravujeme okolo 130 pojistek významných společností. Stabilní, menší tým propojuje kulturu rodinné firmy s know-how globálních firem.

Volná pracovní místa


Obchodník / konzultant kreditního managementu (B2B)


Inzerát ke stažení zde

Rozšiřujeme obchodní oddělení, kam hledáme kolegyni / kolegu na pozici Makléřský obchodník pojištění pohledávek, odpovědného za rozšiřování zákaznického portfolia.

Jaké budou Vaše hlavní úkoly?

  • osobní setkání se zákazníky, podložená e-mailovým a telefonickým kontaktem
  • prezentace specializované makléřské společnosti a přidané hodnoty nabízených zprostředkovatelských služeb v oblasti pojištění pohledávek
  • získávání podepsané Plné moci (Pověření) k zastupování zákazníka naší makléřskou společností, včetně Makléřské smlouvy
  • poradit s jednoduchými dotazy; zodpovězení složitějších s pomocí našeho týmu správkyň pojistných smluv na pojištění pohledávek
  • získání informací / podkladů pro                                                                   

a) Maximalizaci pojistných limitů na odběratele zákazníka

b) zpracování Auditu pojistné smlouvy (zákazníci s uzavřenou pojistkou)

c) přípravu Výběrového řízení na pojišťovnu pohledávek (zákazníci s i bez pojistky)

Váš profil

  • min. středoškolské vzdělání, ovládáte práci s MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point) a internetem
  • komunikativnost, samostatnost, schopnost pracovat v týmu
  • řidičské oprávnění skupiny B; zkouška z odborné způsobilosti (tu je možné složit až po nástupu); znalost angličtiny není nezbytná
  • schopnost oslovování nových zákazníků

Co nabízíme

  • menší dynamický tým, vysokou úroveň znalostí; zaškolení (pojišťovny jsou jen čtyři)
  • přímý kontakt se zákazníkem /správce pohledávek, účetní, finanční ředitel, nebo majitel/
  • komunikaci s pojišťovnami s globálním přesahem
  • výběr produktu od více pojišťoven, nikoliv jeho prodej; nebýt „jedním ze sta zaměstnanců finanční fabriky“
  • fixní mzda, plus ohodnocení v závislosti na výkonu; flexibilní začátek a konec pracovní doby (fix 9-16 hodin)
  • možnost Home Office až 3 dny v týdnu, stravenkový paušál,
  • 5 týdnů dovolené, možnost kariérního růstu
  • služební auto, notebook (+profi domácí monitor), mobilní telefon, s profesionální náhlavní soupravou,
  • 3měsíční zkušební dobu, kancelář blízko metra Flora, nástup možný ihned

Máte-li chuť pracovat pro přední poradenskou společnost v oblasti pojištění pohledávek, zašlete nám, prosím, Váš životopis na tomas.jandera@inscom.cz.

 


Account Manager / Správce pojistných smluv


Inzerát ke stažení zde

Správce smluv / Account Manager

Doplňujeme správní oddělení, kam hledáme kolegyni / kolegu na pozici Správce smluv na pojištění pohledávek, odpovědného za podporu a vztahy se stávajícími zákazníky. Výhodou mohou být zkušenosti z banky, pojišťovny, leasingové či faktoringové společnosti, z Credit Managementu, účetnictví nebo správy pohledávek.

 

Jaké budou Vaše hlavní úkoly?

  • býti poradcem / průvodcem / školitelem zákazníka (povinnostmi a parametry pojistek, elektronickým pojišťovnictvím, …) a pomocníkem (při získávání limitů na odběratele zákazníka, při řešení pojistných událostí, …) v oblasti pojištění pohledávek
  • pravidelný e-mailový a telefonický kontakt se zákazníky, vč. výročního osobního setkání
  • konzultace a zprostředkování požadavků zákazníků na pojišťovnu, doporučení a pomoc s jejich řešením
  • doporučení zákazníkovi a vyjednání co nejlepších podmínek smlouvy s pojišťovnou (při výroční obnově)
  • podpora zákazníka s cílem maximalizace přínosu jeho investice do pojištění pohledávek a spokojenosti s produktem

možné v další fázi:

  • zpracování výběrových řízení na pojišťovnu pohledávek
  • audit stávajících pojistných smluv u nově získaných zákazníků

Váš profil

  • min. středoškolské vzdělání, ovládáte práci s MS Office (Word, Excel, Outlook) a internetem
  • komunikativnost, aktivní přístup, samostatnost, schopnost pracovat v týmu, a to i z domova
  • řidičské oprávnění skupiny B; ideálně zkouška z odborné způsobilosti (tu lze ale složit až po nástupu a s naší pomocí); znalost angličtiny není nutná

Co nabízíme

  • zaškolení (pojišťovny jsou jen čtyři); menší dynamický tým, vysokou úroveň znalostí
  • přímý kontakt se zákazníkem /na jeho straně je to účetní, správce pohledávek, nebo finanční ředitel/
  • komunikaci se čtyřmi pojišťovnami pohledávek s globálním přesahem
  • správa produktu od více pojišťoven, nikoliv prodej; nebýt „jedním ze sta zaměstnanců finanční fabriky“
  • fixní mzda plus ohodnocení v závislosti na výkonu; flexibilní začátek a konec pracovní doby (pevně  9-16 hodin)
  • Home Office až 4 dny v týdnu, stravenkový paušál
  • 5 týdnů dovolené, možnost kariérního růstu
  • notebook (+profi domácí monitor), mobilní telefon, s profesionální náhlavní soupravou, sdílené služební auto
  • 3měsíční zkušební dobu, kancelář blízko metra A Flora, nástup možný ihned

Máte-li chuť pracovat pro přední poradenskou společnost v oblasti pojištění pohledávek, zašlete nám, prosím, Váš životopis na tomas.jandera@inscom.cz a do předmětu uveďte Správce smluv.